Informacije o obradi podataka od strane društva TANKERSKA PLOVIDBA d.d.

Ovom Informacijom TANKERSKA PLOVIDBA d.d. (dalje u tekstu: „Društvo“) u svojstvu Voditelja obrade osobnih podataka, u nastavku vam pruža informacije o kontaktu, informacije o imenovanom službeniku za zaštitu osobnih podataka, za koju će se svrhu vaši podaci koristiti, koji je pravni temelj za obradu vaših podataka, koliko će dugo vaši podaci biti pohranjeni, s kime će dijeliti vaše podatke, vaša osnovna prava u pogledu zaštite podataka, hoće li se vaši podaci prenositi izvan EU-a, vaše pravo na podnošenje pritužbe te kako povući privolu za obradu osobnih podataka ukoliko ste je dali.

U ovom tekstu vam želimo pružiti detaljnije informacije o obradi osobnih podataka koje prikupljamo o vama ako ste posjetitelj naših internet stranica, posjetitelj naših poslovnih prostora, naš poslovni partner, prijavitelj za dodjelu donacija, kandidat za radno mjesto na kopnu i kandidat za radno mjesto u Grupi brodova kojom upravlja Društvo (pomorac), dioničar (ulagatelj) u vlasničkoj strukturi Voditelja obrade ili povezanog društva. Ove informacije o obradi podataka odnose se samo na fizičke osobe.

Zaštita vaše privatnosti izuzetno nam je važna stoga vas molimo da ovaj tekst pažljivo pročitate.

Kontakt podaci društva

TANKERSKA PLOVIDBA d.d.
OIB: 44952903763
Ulica Božidara Petranovića 4
23000 Zadar
Republika Hrvatska


Broj telefona: +385 23 202 202
Adresa elektroničke pošte: info@tankerska.hr

Službenik za zaštitu podataka

Za pitanja o obradi vaših osobnih podataka ili u vezi ostvarenja svojih prava na zaštitu podataka molimo vas da se obratite našem službeniku za zaštitu podataka na adresu elektorničke pošte feralis@feralis.hr.

Kontakt podaci službenika za zaštitu osobnih podataka Društva javno su dostupni te je o njegovom imenovanju obaviješteno relevantno nadzorno tijelo.

Svrhe za koje koristimo vaše osobne podatke

Internetska stranica www.tankerska.hr u prvom redu je namijenjena za pružanje informacija o poslovanju Društva potencijalnim klijentima ili drugim zainteresiranim stranama te pomorcima koji su zainteresirani za rad u Grupi brodova kojom upravlja Društvo. Svrha obrade ovako prikupljenih podataka je pronalaženje kandidata za radno mjesto pomorca.

Internetska stranica www.tankerska.hr ne koristi kolačiće. Kolačići (cookies) su male tekstualne datoteke koji se spremaju lokalno u memoriju vašeg web preglednika prilikom pregledavanja internetske stranice, a koriste se za funkcioniranje svih značajki internetskih stranica, bolje korisničko iskustvo te omogućuju analitiku posjeta web stranice i napredno online oglašavanje. Društvo ne prikuplja podatke o posjetiteljima internetskih stranica na prethodno opisani način.

Druge internetske stranice kojima se može pristupiti putem internetske stranice www.tankerska.hr imaju vlastite informacije o obradi osobnih podataka i njihovom prikupljanju te načinima njihovog korištenja i objavljivanja. Društvo nije odgovorno za načine i uvjete rada trećih strana.

Društvo koristi poslovni profil koristeći usluge LinkedIn-a, a o njihovim Pravilima privatnosti odnosno izjavama o povjerljivosti kao i o načinu na koji oni koriste vaše osobne podatke možete pogledati na:

LINKEDIN ONLINE

https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

LINKEDIN IRELAND UNLIMITED COMPANY, Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Irska

Kontakt službenika za zaštitu podataka: https://www.linkedin.com/help/...

Ako niste zadovoljni načinom na koji se prikupljaju i obrađuju vaši osobni podaci, možete se obratiti vodećem nadzornom tijelu za LinkedIn, irskom povjereniku za zaštitu podataka ili Agenciji za zaštitu osobnih podataka Republike Hrvatske.

Putem naših internetskih stranica kandidat za radno mjesto pomorca u Grupi brodova kojom upravlja Društvo može podnijeti prijavu za posao u kojoj stavlja Društvu na uvid svoje osobne podatke. Prilikom podnošenja prijave za posao kandidat za radno mjesto pomorca daje Privolu za obradu osobnih podataka i istovremeno može preuzeti i Obrazac povlačenja dane Privole.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka kandidata za radno mjesto pomorca koje je kandidat naveo prilikom prijave za posao: ime, prezime, datum rođenja, mjesto rođenja, adresa, kontakt telefon, adresa elektroničke pošte, ime i prezime osobe koju je pomorac naveo kao najbližeg srodnika i kontakt podaci navedenog najbližeg srodnika, podaci iz putovnice, pomorske knjižice, vize, podaci o stupnju obrazovanja, podaci iz svjedodžbi o osposobljavanju pomoraca, podaci o prethodnom pomorskom iskustvu, podaci iz potvrde o nekažnjavanju, podaci iz zapisnika o testiranju na alkohol, droge i druga sredstava ovisnosti, podaci o lijekovima koje koristi, podaci o materinjem jeziku i stupnju poznavanja engleskog i drugih jezika i dr.

Svrha obrade osobnih podataka iz videonadzora je osiguranje i zaštita privatnih prostora i imovine voditelja obrade i imovine zaposlenika voditelja obrade. Posjetitelji naših poslovnih prostora obaviješteni su o videonadzoru ulaskom u perimetar snimanja. Snimke javnih površina u blizini zasjenjene su, na koji način se ne snimaju prolaznici na javnim površinama.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka posjetitelja naših poslovnih prostora: slika, pozicija, vrijeme, datum.

Snimke videonadzora Voditelj obrade čuva najdulje 31 dan od dana snimanja, osim ako za obradu ne postoji druga pravna osnova. Snimke se neće koristiti za bilo kakvu posebnu, neuobičajenu ili daljnju obradu te se neće izvoziti u treće zemlje. Pregledavanje, korištenje ili dijeljenje snimaka dopušteno je samo u zakonski definirane svrhe ili svrhe navedene u ovim Informacijama. Snimke bilježe sliku, vrijeme i datum. Snimke ne sadrže zvuk.

Izvršitelj obrade i poslovi obrade povjereni izvršitelju: SECURITAS HRVATSKA d.o.o., Oreškovićeva ulica 6n/2, Zagreb, Hrvatska – pružanje usluga provedbe sustava video nadzora. Broj telefona: +385 23 314 111, Mrežna stranica: https://www.securitas.com.hr/.

Voditelj obrade sklopio je s Izvršiteljem obrade krovni ugovor o pružanju usluga provedbe sustava videonadzora i dodatno Ugovor o obradi osobnih podataka.

Kontakti podaci zaposlenika kod potencijalnih poslovnih partnera i poslovnih partnera. Svrha obrade je sklapanje i izvršenje svih ugovora gdje se primaju podaci o fizičkim osobama bilo da se radi o kupcima, dobavljačima, zakupoprimcima ili zakupodavcima ili osobama iz drugih poslovnih odnosa.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka poslovnih partnera: kontakt fizičke osobe u pravnoj osobi poslovnog partnera, kontakt odgovorne osobe: ime i prezime, broj telefona, adresa elektroničke pošte, mobitel, adresa (ulica, grad, poštanski broj), OIB, funkcija, podatak radi li se o odgovornoj osobi i ostali povezani podaci potrebni za izvršenje ugovora o prijevozu, ugovora o nabavci kratkotrajne i dugotrajne materijalne imovine, ugovora o primanju u zakup poslovnih prostora, ugovora o davanju u zakup poslovnih prostora i ostalih ugovora vezanih za poslovne aktivnosti Društva.

Društvo obrađuje osobne podatke koje je primilo izravno od poslovnih partnera, od strane trećih osoba ili javno dostupnih izvora, radi sklapanja i izvršenja ugovora o kupoprodaji, zakupu, i/ili izdavanja suglasnosti za zakup, podzakup ili potrebna ulaganja, kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora, radi poštivanja propisa od strane Društva (primjerice: izdavanje računa), ali i radi zadovoljenja legitimnih interesa (primjerice: odgovaranje na upite i reklamacije, ostvarivanje i obrana pravnih zahtjeva (npr. naplata potraživanja) te vođenja sudskih postupaka.

Svrha obrade je utvrđivanje da li prijavitelji ispunjavaju uvjete propisane Pravilnikom o donacijama i sponzorstvima Društva s ciljem dodjele donacija. Pravilnikom je propisana i opcija odobravanja sponzorstva međutim društvo zasad nema praksu biti sponzor.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka prijavitelja za dodjelu donacija: podatke iz obrasca zahtjeva za dodjelu donacije, puni naziv podnositelja prijave, adresa – ulica, broj, poštanski broj i mjesto, OIB, broj u matičnom registru (sudskom registru, registru udruga, umjetničkih organizacija), ime, prezime i funkcija osobe ovlaštene za zastupanje, ime i prezime i funkcija kontakt osobe, telefon, adresa elektroničke pošte, transakcijski žiro-račun (IBAN) podnositelja prijave i banka u kojoj je otvoren, naziv i opis događaja za koji se traži donacija, ili ukoliko se radi o projektu - naziv programa/projekta za koji se traži donacija, razdoblje i zemljopisno područje provedbe, ako se radi o nabavci uređaja ili predmeta, navesti ukupnu cijenu i priložiti prikupljene ponude te predložiti odabir. Ako se radi o projektu/programu strukturu upravljanja, projektni tim, eventualno uključivanje volontera, ukupan iznos tražene donacije u eurima potreban za nabavku, organizaciju događaja - provedbu programa/projekta, strukturu korisnika donacije i na koji način će ih se projektom obuhvatiti (ako se kao korisnici navode djeca, mladi ili odrasli s invaliditetom, posebnim potrebama i/ili slično, navesti na koji način će se aktivnosti projekta prilagoditi njihovim potrebama), koje institucije su partneri ili su potvrdili podršku projektu te ukratko o uspjehu prethodnog događaja/skupa, opis na koji način će se pratiti provedba i vrednovati uspješnost provedbe događaja/programa/projekta (popis aktivnosti i mjerljivi rezultati koji se očekuju po završetku događaja/programa/projekta), napomena, potpis osobe ovlaštene za zastupanje i dr.

Društvo želeći pružiti potporu kvalitetnim humanitarnim, kulturnim, edukacijskim, zdravstvenim, znanstvenim i drugim projektima i programima koji pridonose dobrobiti i poboljšanju kvalitete života društvene zajednice, raspisuje javni natječaj za dodjelu donacija (u daljnjem tekstu: Natječaj).

Prijavom na Natječaj za dodjelu donacije, podnositelj prijave potvrđuje da je upoznat s Informacijama o obradi osobnih podataka od strane društva TANKERSKA PLOVIDBA d.d. koja je objavljena na službenoj mrežnoj stranici Društva na www.tankerska.hr.

Društvo sukladno uvjetima propisanima Pravilnikom o donacijama i sponzorstvima Društva može dodijeliti donacije i bez objavljenog javnog natječaja.

Cjelokupna dostavljena dokumentacija vezana za donacije smatra se povjerljivom i u tom smislu ne može se učiniti dostupnom trećim osobama, osim u postupanjima sukladno prisilnim propisima Republike Hrvatske.

Svrha obrade je pronalaženje kandidata za određeno radno mjesto na kopnu.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka kandidata za radno mjesto na kopnu: podaci iz natječajne dokumentacije koje je kandidat naveo, ime, prezime, spol, adresa i broj telefona, datum rođenja, fotografija profila, profesionalna karijera, stručna znanja, podaci o obrazovanju, stručna kvalifikacija, poznavanje stranih jezika, uvjerenja o pohađanju tečajeva za osposobljavanje, status dozvole boravka i radne dozvole, državljanstvo i identifikacijski podaci.

Društvo prilikom potrebe za zapošljavanjem kadra za rad u na kopnu poduzima određene aktivnosti vezane za pronalaženje kandidata za radno mjesto na kopnu pri čemu u pravilu koristi usluge portala specijaliziranih za takve aktivnosti kao što su https://mojposao.hr, https://burzarada.hzz.hr, https://www.linkedin.com.

U smislu Uredbe (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ navedeni specijalizirani portali su samostalni voditelji obrade za podatke koje prikupljaju.

Nadalje, navedene internetske stranice imaju vlastite informacije o obradi osobnih podataka i njihovom prikupljanju te načinima njihovog korištenja i objavljivanja. Društvo nije odgovorno za načine i uvjete rada trećih strana.

Nakon sklapanja ugovornog odnosa s kandidatom podaci prikupljeni prije zapošljavanja upotrijebit će se za izvršavanje ugovora u onoj mjeri u kojoj su nužni.

Ovako prikupljeni podaci čuvaju se do ispunjenja svrhe u koju su prikupljeni odnosno do pronalaženja odgovarajućeg kandidata ili dulje na temelju prikupljene privole, a do opoziva iste.

Podaci kandidata koji nisu odabrani čuvaju se ovisno o danoj privoli. Ukoliko je kandidat dao privolu za daljnju pohranu osobnih podataka u svrhu informiranja i kontaktiranja u vezi s eventualnim budućim oglasima Društva ili povezanih društava, Društvo će čuvati osobne podatke maksimalno pet godina ili do povlačenja privole, ovisno o tome što nastupi prije. Kandidat u svakom trenutku može povući privolu dostavljanjem popunjenog obrasca povlačenja prijave. Podaci kandidata koji nije dao privolu za daljnju pohranu osobnih podataka Društvo briše, tj. uništava podatke dostavljene u papirnatom i elektroničkom obliku po završetku svih aktivnosti u vezi s oglasom na koji se pojedinac prijavio do okončanja svih aktivnosti u vezi s oglasom.

Podaci koje kandidati dostavljaju putem „otvorenih zamolbi“ (kada sam kandidat dostavlja svoj životopis u svrhu mogućeg zaposlenja), budući se radnje poduzimaju na zahtjev samog kandidata u svrhu zasnivanja radnog odnosa, Društvo će čuvati osobne podatke maksimalno pet godina, do roka koji je kandidat sam naveo prilikom dostavljanja životopisa ili do povlačenja privole (obrazac koje na zahtjev može dobiti i od Društva), ovisno o tome što nastupi prije.

U praksi je čest slučaj da će i sami kandidati u takvim zamolbama već unaprijed priložiti. U tom slučaju potrebno je poštovati takvu privolu i voditi računa o navedenim rokovima.

Podatke o dioničarima Društva i povezanih društava, Društvo prima od zakonom ovlaštene osobe za vođenje registra dionica: SKDD d.d., Ulica Vjekoslava Heinzela 62A, Zagreb, temeljem pozitivnih zakonskih propisa. Svrha obrade podataka iz evidencije o dioničarima (ulagateljima) koji sudjeluju u vlasničkoj strukturi društva kada je društvo izdavatelj je uvid u vlasničku strukturu izdavatelja, uvid u ostale imatelje vrijednosnih papira kada je društvo ulagatelj (povezana društva), obrađivanje podataka o dioničarima izdavatelja u statističke svrhe za potrebe izvještavanja državnih institucija pri čemu se podaci prosljeđuju dalje samo u agregiranom obliku, uvid i obrađivanje podataka vezano za obveze prema dioničarima za dividendu, uvid i obrađivanje podataka o obvezama prema dioničarima po osnovi naknade za istiskivanje u skladu sa Zakonom o trgovačkim društvima i Zakonom o preuzimanju dioničkih društava.

Društvo prikuplja i obrađuje primarno sljedeće kategorije osobnih podataka dioničara: oznaka ulagatelja odnosno vlasnika/nositelja računa, osnovni podaci o ulagatelju odnosno vlasniku/nositelju računa, državljanstvo/država upisa, OIB, datum rođenja, jezik izvješćivanja, vrsta ulagatelja, adresa prebivališta/sjedišta, podaci potrebni za obračun, obustavu i uplatu poreza (i prireza) po odbitku na primitke od kapitala (dividende, kamate i sl.), tuzemni porezni broj, podaci osnovnog računa, ostali podaci o vlasniku/nositelju računa (adresa elektroničke pošte), uputa o načinu isplate dividende i drugih isplata iz korporativnih akcija za osnovni račun, uputa o načinu isplate dividende i drugih isplata iz korporativnih akcija na račun u inozemstvu, podaci o preknjižbi dionica, podaci iz ugovora o kupnji i prijenosu dionica i ugovora o darovanju dionica, podaci iz rješenja o nasljeđivanju.

Pravni temelj za obradu vaših osobnih podataka

Vaše osobne podatke obrađujemo u skladu s odredbama Uredbe (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: „Uredba“), te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (dalje u tekstu: „Zakon“).

Vaše osobne podatke obrađujemo u svrhe koje su navedene u ovim Informacijama (ili u svrhe koje su u skladu s tim svrhama) i to isključivo u skladu sa sljedećim pravnim osnovama:

1. Ispunjavanje zakonskih obveza

Vaše podatke obrađujemo u svrhu ispunjavanja zakonskih obveza. Kao i svi ostali poslovni subjekti i mi podliježemo nizu zakonskih obveza. Osobni podaci obrađuju se u svrhu provjere identiteta i dobi, , u svrhu poštivanja obveza obrađivanja i dostavljanja podataka prema poreznim propisima, u svrhu obaveznog dostavljanje podataka u SKDD d.d., u svrhu arhiviranja podataka, u svrhu dostavljanja podataka na zahtjev tijelima javne vlasti.

2. Poduzimanje predugovornih radnji, sklapanje i izvršavanje ugovora

Osobne podatke koje smo dobili od vas putem ponuda za sklapanje ugovora, samog ugovora i druge dokumentacije obrađujemo u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora u kojem ste stranka.

Prilikom stupanja u ugovorni odnos vezano za usluge koje pružamo komuniciramo s vama vezano uz ugovor, provjeravamo transakcije, kao i kontroliramo kvalitetu putem odgovarajuće dokumentacije, odgovaramo na pritužbe, prigovore, reklamacije, pohvale i ostale postupke vezane uz dobru reputaciju.

3. Legitimni interesi

Vaše osobne podatke obrađujemo u svrhu naših legitimnih interesa osim u slučajevima kada su od tih interesa jači vaši interesi ili vaša temeljna prava i slobode koje zahtijevaju zaštitu osobnih podataka. Pri tome ćemo uzeti u obzir vaša razumna očekivanja o obradi osobnih podataka.

Nadalje, naš legitiman interes je obrada vaših osobnih podataka u svrhu sprječavanja prijevara i kaznenih djela, zaštite sigurnosti našeg informacijskog sustava, povjerljivih informacija, osiguranje i zaštita privatnih prostora i imovine voditelja obrade i imovine zaposlenika voditelja obrade.

Kada je pravni temelj za obradu podataka legitimni interes Društvo provodi test legitimnog interesa.

4. Privola

Ako vaše osobne podatke obrađujemo na temelju dane privole obavještavamo vas da imate pravo u svakom trenutku povući privolu, na način opisan u odjeljku „Koliko dugo čuvamo vaše osobne podatke“.

Us slučaju namjere dodatnog obrađivanja vaših osobnih podataka u svrhu koja je različita od one za koju smo ih prikupili, prije dodatne obrade dat ćemo vam sve propisane informacije o drugoj svrsi obrade te zatražiti privolu za drugu svrhu obrade.

Koliko će dugo vaši podaci biti pohranjeni

Vaše osobne podatke čuvamo onoliko dugo koliko je potrebno radi ispunjenja svrhe za koju se obrađuju, osim ako nas ne obvezuju zakonski ili iz ugovora proizišli rokovi za njihovo čuvanje.

Razdoblje čuvanja može biti određeno također vremenom trajanja ugovornog odnosa. Međutim, budući da također podliježemo zakonskim obvezama čuvanja podataka o vama, možemo čuvati osobne podatke i nakon isteka ugovornog odnosa. Razdoblja i rokovi za pohranu podataka koji su gore navedeni određeni posebnim propisima.

Osim toga, osobne podatke čuvamo sve dok postoji zakonska mogućnost da postavite pravne zahtjeve temeljem ugovornog odnosa.

Ako određene osobne podatke obrađujemo na temelju privole, u slučaju povlačenja privole mi ćemo izvršiti brisanje vaših osobnih podataka.

S kime će se dijeliti vaši podaci

Ako je nužno radi postizanja prethodno navedenih svrha obrade, odnosno ako je utvrđeno propisima, vaše osobne podatke možemo podijeliti s fizičkim i pravnim osobama, tijelima javne vlasti ili drugim tijelima (primatelji).

Bez obzira kojim primateljima dostavljamo vaše osobne podatke, mi ćemo dostaviti samo one podatke koji su neophodni za postizanje konkretne svrhe obrade.

Vaše osobne podatke možemo, u skladu s posebnim propisima, dostaviti tijelima javne vlasti u svrhu ispunjavanja njihovih službenih ovlasti.

Vaše osobne podatke možemo dostaviti i ostalim primateljima, tj. fizičkim i pravnim osobama koje su s nama u poslovnom odnosu u vezi sa pružanjem reklamacijskih, IT i drugih usluga (npr. serviseri, pružatelji IT usluga, odvjetnici i dr.).

Kada za obradu vaših osobnih podataka, sukladno propisima, angažiramo druge fizičke ili pravne osobe koje će obrađivati vaše osobne podatke isključivo u naše ime i prema našim uputama (izvršitelji obrade) na temelju pisanog ugovora angažirati ćemo samo one izvršitelje obrade koji u dovoljnoj mjeri jamče provedbu odgovarajućih tehničkih i organizacijskih mjera zaštite koje udovoljavaju zahtjevima iz Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka i ostalih propisa o zaštiti osobnih podataka.

Hoće li se vaši podaci prenositi izvan EU

Vaši osobni podaci se obrađuju unutar EU odnosno Europskog gospodarskog prostora (EGP) ili u trećim zemljama (zemlje izvan EGP-a).

Kada vaše osobne podatke dostavljamo primateljima u trećim zemljama to ćemo učiniti samo ako je Europska komisija odlučila da se radi o zemljama koje osiguravaju primjerenu razinu zaštite osobnih podataka propisanu Općom uredbom o zaštiti podataka odnosno ako su predviđene odgovarajuće zaštitne mjere (npr. standardne klauzule o zaštiti podataka). Za obavijesti o poduzetim sigurnosnim zaštitnim mjerama možete se obratiti našem službeniku za zaštitu podataka.

Vaša osnovna prava u pogledu zaštite podataka

Kao osoba čije osobne podatke obrađujemo obavještavamo vas da, uz uvjete propisane Općom uredbom o zaštiti podataka, imate sljedeća prava u vezi s obradom vaših osobnih podataka:

Za ostvarivanje svih svojih prava u vezi s obradom osobnih podataka možete se obratiti našem službeniku za zaštitu podataka putem kontaktnih podataka koji su navedeni u odjeljku „Službenik za zaštitu osobnih podataka“.

Kako bismo mogli postupiti po vašem zahtjevu za ostvarenje prava imamo pravo od vas zatražiti dodatne informacije radi potvrđivanja vašeg identiteta. Ako vaš identitet ne budemo mogli potvrditi, imamo pravo odbiti postupanje po vašem zahtjevu.

Ako su vaši zahtjevi za ostvarivanjem prava očito neutemeljeni ili pretjerani, osobito zbog njihova učestalog ponavljanja, imamo pravo naplatiti vam razumnu naknadu ili odbiti postupiti po zahtjevu.

Pravo na podnošenje pritužbe nadzornom tijelu

Ako smatrate da obrada vaših osobnih podataka nije u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu u državi članici u kojoj imate uobičajeno boravište, u kojoj je vaše radno mjesto ili mjesto kršenja propisa o zaštiti osobnih podataka.

U Republici Hrvatskoj nadzorno tijelo kojemu možete podnijeti pritužbu je Agencija za zaštitu osobnih podataka.

Ne dovodeći u pitanje vaše pravo na podnošenje pritužbe nadzornom tijelu predlažemo vam da se prije podnošenja pritužbe obratite našem službeniku za zaštitu podataka kako bi pokušali riješiti pritužbu.

Na koji način štitimo vaše osobne podatke

Zaštita i sigurnost podataka osobito su nam važni. Poduzimanje i provođenje odgovarajućih tehničkih i organizacijskih mjera zaštite ima za cilj osigurati sigurnost i povjerljivost obrade vaših osobnih podataka. To se poglavito odnosi na zaštitu osobnih podataka od nenamjernog ili nezakonitog uništavanja, gubitka, promjene ili neovlaštenog objavljivanja te neovlaštenog pristupa osobnim podacima.

Tehničke i organizacijske mjere zaštite obuhvaćaju sigurnosne politike, odgovornost za vlasništvo podataka, obuke zaposlenika s ciljem osvješćivanja vezano za sigurnost podataka, korištenje modernog sigurnosnog softvera, fizičke kontrole pristupa, razgraničena hijerarhija prava na pristup osobnim podacima, bilježenje pristupa podacima u elektroničkom obliku, pseudoanonimizaciju ili enkripciju osobnih podataka, osobito ako se radi o posebnim kategorijama, izradu sigurnosnih kopija i ostale mjere za obranu od napada izvana i iznutra. Osobe koje obrađuju vaše osobne podatke smiju to raditi samo uz pridržavanje navedenih tehničkih i organizacijskih sigurnosnih mjera. Sve osobe koje posredno ili neposredno mogu doći do vaših osobnih potpisale su Izjavu o povjerljivosti.