Tankerska plovidba d.d. donijela je Politiku privatnosti i zaštite osobnih podataka kako bi se uskladila sa zahtjevima Uredbe 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) i ostalim važećim propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.
Nakon duge i teške bolesti, u 90-oj godini preminuo je osnivač i dugogodišnji direktor „Tankerske plovidbe“ Ivan Paša.
Posljednji ispraćaj bit će na Gradskom groblju u Zadru u četvrtak, 12. svibnja 2016. godine u 15:00.
Neka mu je vječna slava i hvala!
Zagreb, 21. siječnja 2015. – Danas je u Zagrebu ulagačima predstavljena inicijalna javna ponuda dionica (IPO) brodarske tvrtke Tankerska Next Generation, što je prva inicijalna javna ponuda dionica nekog dioničkog društva u Hrvatskoj od početka gospodarske krize prije sedam godina. Tankerska Next Generation (TNG) je tvrtka kćer zadarske Tankerske plovidbe, najvećeg hrvatskog brodara, a ponudom želi prikupiti 40 milijuna dolara novog kapitala. TNG namjerava svoje dionice uvrstiti u najvišu kotaciju Zagrebačke burze, Službeno tržište.
Kapital prikupljen prodajom 3,6 milijuna ponuđenih dionica TNG će uložiti u kupnju novih brodova. IPO će se smatrati uspjelim ponude li ulagači kupiti najmanje 1,5 milijuna dionica. Očekuju se ponude u rasponu od 64 do 77 kuna po dionici, a dioničarima Tankerske plovidbe nudi se da jednu dionicu Tankerske zamijene za osam dionica TNG-a. Ponuda je namijenjena svim kategorijama ulagača, mirovinskim fondovima, investicijskim fondovima te malim ulagačima. Nakon IPO-a, Tankerska plovidba kao osnivač TNG-a namjerava zadržati vlasnički udjel od najmanje 51 posto, što će se provesti upisivanjem novih dionica u vrijednosti ponude.
Tankerska Next Generation osnovana je u kolovozu 2014, a ima temeljni kapital od 255 milijuna kuna. Kompanija već raspolaže s dva produkt tankera, treći će iz brodogradilišta preuzeti do kraja godine, a planira se upravljati flotom od šest ovakvih brodova i usredotočiti se isključivo na tržište produkta, odnosno naftnih prerađevina.
„Brodarsko tržište se nakon izazova globalne gospodarske krize nalazi na početku novog uzlaznog ciklusa, posebno kad je u pitanju prijevoz naftnih prerađevina, što znači da se brodarima koji imaju prave kapacitete i znaju njima troškovno konkurentno upravljati nudi prilika za stabilnu zaradu u duljem razdoblju“, istaknuo je na predstavljanju IPO-a predsjednik Uprave Tankerske plovidbe Mario Pavić.
Prema ocjeni ugledne britanske analitičke kuće Moore Stephens, operativni troškovi Tankerske plovidbe, koja će svoje poznavanje tržišta i iskusne pomorce ustupiti novoj brodarskoj kompaniji, niži su od prosjeka konkurencije oko deset posto. Prosječna godišnja stopa rasta (CAGR) u segmentu prijevoza naftnih prerađevina u proteklih deset godina iznosila je 4,4%, a očekuje se kako će rasti i brže, zbog trendova poput intenzivne gradnje novih velikih rafinerija u zemljama izvoznicama nafte, posebno na Bliskom istoku.
„TNG će imati mladu flotu modernih eko-tankera za prijevoz naftnih prerađevina koji zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji troše manje goriva od konvencionalnih tankera, a kako su cijene brodova još uvijek do 40 posto ispod ranijeg maksimuma, sada je pravo vrijeme za njihovu nabavu,“ ocijenio je direktor TNG-a John Karavanić, koji je od 2004. godine vodio tankersko poslovanje u Tankerskoj.
„Tankerska i TNG odlučili su kapital za obnovu flote potražiti na tržištu kapitala, jer će na taj način udjel kredita kod kupnje novog broda držati ispod 60 posto, što vlasniku omogućava najpovoljniju cijenu i ročnost zaduživanja,“ objasnio je financijski direktor Tankerske plovidbe Nikola Košćica.
TNG najavljuje agresivnu strategiju stvaranja dodatne vrijednosti dioničarima kroz troškovno učinkovito upravljanje brodovima, te maksimalno racionalno upravljanje imovinom, odnosno kupnju i prodaju brodova po atraktivnim tržišnim uvjetima.
„TNG-u ćemo kao kompaniji koju smo osnovali pomoći svojim znanjem i iskustvom, no kao najveći dioničar očekivat ćemo isto što i onaj najmanji dioničar: što veću dividendu i rast cijene dionice, kako bismo ostvarili maksimalan povrat na svoje ulaganje,“ zaključio je čelnik Tankerske Pavić.
Javna ponuda dionica TNG započinje 26. siječnja 2015. i traje do 5. veljače 2015., ukoliko ne bude skraćivanja u slučaju velikog interesa investitora. Agenti izdanja su Intercapital vrijednosni papiri i Raiffeisenbank Austria. Javni poziv na upis dionica objavljen je u medijima, a dostupan je i na internetskoj stranici društva www.tng.hr.
Uprava Tankerske plovidbe raspisuje
N A T J E Č A J
Za rad na neodređeno vrijeme, uz probni rok na šest mjeseci, za sljedeći posao:
1. Sistemski administrator
Uvjeti:
• VŠS ili VSS tehničkog smjera (FER, FOI, PMF ili jednako vrijedan)
• Iskustvo na istim pozicijama je prednost, ali nije uvjet
• Microsoft, Cisco i ostali stručni certifikati su prednost
• Napredno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Rok za podnošenje molbi je zaključno 16.08.2014. godine.
Molbe se podnose Kadrovskom-općem sektoru Tankerske plovidbe d.d. Zadar, Božidara Petranovića 4, 23000 Zadar ili na email posao@tankerska.hr.
U Zadru, 01.08.2014. godine.
Tankerska plovidba d.d. Zadar raspisuje oglas za rad na neodređeno vrijeme za slijedeće poslove:
- Inspektor za elektro-uređaje
- Operativni poslovoditelj u Odjelu Tankera
Više u prilogu.